دکوراسیون مغازه

اجرای دکور مغازه 

شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا با فعالیت موفق خود در زمینه طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون مغازه و طراحی دکوراسیون تجاری با تکیه بر تجارب گذشته و خلاقیت و نوآوری و تکنولوژی های نوین در عرصه طراحی و اجرا   توانسته پروژه های بسیاری را به انجام برساند.

دکوراسیون داخلی مغازه

نمایش محصولات و اجناس شما در یک غالب زیبا و مکان مناسب به نحو چشمگیری     می تواند در جذب مشتری و عرضه محصول شما تاثیر گذار باشد. دکوراسیون تجاری  با جذب مشتری و میزان فروش ارتباط مستقیمی دارد و تاثیر زیادی در شهرت و موفقیت های برند و کار و تجارت مورد نظر دارد.

زیبایی یک دکور تجاری علاوه بر زیبا کردن دکوراسیون مغازه برای کارکنان آن محیط نیز دارای یک وجه اجتماعی خوب و یک پرستیژ کاری بالا محسوب میشود.

 

یک ویترین متناسب با نوع محصولات میتواند در چگونگی کیفیت نمایش محصولات موثر باشد. وهمچنین  نوع نورپردازی و تنوع آنها به نوبه ی خود می تواند در چشم گیر شدن دکوراسیون تجاری و محصولات اهمیت به سزایی داشته باشد.

برخی از محصولات برای دیده شدن نیازمند طراحی دکوراسیون داخلی با نورپردازی ویژه هستند که برای این کار احتیاج به اطلاعات آکادمیک  در رابطه با روانشناسی رنگ ها و شدت نورها و تجربه عملی برای انتخاب آنها است که شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا میتواند به شما کارفرمایان گرامی مشاوره و راهنمایی برساند .

برای چشم گیری بیشتر ویترین ها دیدگاه های زیاد و متفاوتی در این زمینه وجود دارد که به اختصار به توضیح هر یک از آنها میپردازیم.

بسیاری از برندهای خاص محصولات را در فروشگاهها با یک نمونه کار نمایش می دهند.شما می بایست در طراحی یک دکوراسیون داخلی خوب برای مغازه خود یک مشاوره قوی داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای دکوراسیون داخلی مغازه انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از آن بر محیط خود ببینید .در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه نکات بسیار زیادی وجود دارد که شما را دعوت می کنیم به دفتر شرکت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی هیرادانا  مراجعه بفرمایید و یا برای مشاوره رایگان با کارشناسان هیرادانا تماس حاصل نمایید.

ازجمله مواردی که باید در رابطه با دکوراسیون داخلی مغازه مورد توجه  قرار داده شود این است که  باید دقت شود شلوغی در اطراف جنس مورد نظر انتخاب را برای مشتری سخت می کند.

 

نوآوری در دکوراسیون داخلی مغازه:

همواره طرح های نو و جدید برای مردم جذاب بوده و به سرعت طرفدار پیدا می کند. ساختار شکنی و تغییر دکوراسیون مغازه به شکلی متفاوت تر از دکورهای عمومی از نظر مردم جالب تر بوده وبه سرعت بخشیدن در پروسه ی شناخته تر شدن برند شما کمک زیادی می کند. و این وجه تمایز باعث می شود مردم به یکدیگر اطلاع دهند و یکدیگر را در جریان مشاهدات جالب روزمره قرار دهند.

تاثیر رنگ بر دکوراسیون داخلی مغازه:

یک رنگ مناسب می تواند در برندینگ حرفه شما موثر باشد.خیلی خوب است که رنگ دکوراسیون شما با رنگ برندتان همخوانی داشته باشد.این مسئله یک شخصیت خاص به کسب و کار شما می دهد و شمارا در بالا بردن اعتبار  یاری می نماید.

نورپردازی در دکوراسیون داخلی مغازه:

دقت در نورپردازی نیز باعث می شود که مغازه و اجناس جذاب تر دیده شوند.استفاده از لامپ های دارای نورهای لایت و ال ای دی اگر توسط یک متخصص انجام گیرد می توان انتظار یک محیط چشم نواز را داشت.

به وسیله نورپردازی هایی که قابلیت کنترل دارند می توان جلوه های مختلفی در لحظات متفاوت به دکوراسیون مغازه بخشید.

 

 

روش چیدمان آزاد در دکوراسیون داخلی فروشگاه

 

اجرای این روش خلاقیت و تنوع بسیار زیادی را به همراه دارد . از ویژگی های چیدمان آزاد معمولا راهروهایی مستقیم به چشم نمی خورد و در کل محدودیتی برای این نوع چیدمان در رفت و آمد وجود ندارد و کاملا وابسته به سلیقه ی شخصی افراد می باشد . این امکان برای مشتری ها وجود دارد که کاملا آزادانه در تمامی بخش های فروشگاه گردش کنند و با هر چرخش توجه آنها به یک محصول تازه جلب شود . از مهمترین مزایای این روش امکان ایجاد سبک واقعی زندگی در آن است و به همین دلیل در بسیاری از فروشگاه ها از این نوع چیدمان استفاده می شود .

 

منطقه ی رهایی از بار فشار یا انتقال انرژی

 

معمولا فاصله 10 الی 15 قدم ابتدایی در فروشگاه را به عنوان فضایی برای رهایی از فشار و یا انتقال انرژی ها در نظر میگیرند . در واقع خریدار فرصتی پیدا میکند تا از شلوغی هایی که خارج از فروشگاه با آن روبرو بوده مثل پارکینگ ، خیابان و ... رها شود و تا حدودی بار منفی اشخاص از لحاظ روانی تخلیه شود . وسعت این فضا بستگی به اندازه های فروشگاه دارد .

 

آنچه در این منطقه در ذهن خریدار ایجاد می شود دارای اهمیت بسیاری است و همانگونه که در ابتدای مقاله توضیح دادیم یک دید کلی از فروشگاه که شامل رنگبندی ، کلاس فروشگاه ، نورپردازی و بسیاری موارد دیگرد در این فضای مکس در قسمت ورودی به مخاطب القا می شود به همین دلیل این بخش می تواند نوع دکوراسیون فروشگاه شما را نسبت به بقیه رقبا برتری بخشد یا آن را در ذهن مخاطب پایین تر بیاورد .

 

این منطقه به هیچ عنوان نباید شلوغ و پیچیده باشد و باید بتواند به مشتری ها قدرت انتخاب مسیر را بدهد تا به این ترتیب اعتماد مشتری ها به فروشگاه بیشتر بشود . لازم به ذکر است که باید توجه کنید که تمامی موارد و المان هایی که در این بخش قرار میگیرد با دقت بسیاری مورد بررسی خریداران قرار میگیرد . 

 

ashaneh ; ٦:۱٥ ‎ق.ظ ; ۱۳٩٦/٦/٩